dissabte, d’octubre 13, 2007

CURSOS DE CATALÀ AL MATARRANYA

Cursos de llengua catalana preparatoris per als exàmens oficials, cusos quatrimestrals de diferents nivells, diploma d’assistència

-VALL-DE-ROURES: dimecres de 17/30 a 18/45 i de 18/45 a 20 h.Inscripcions i lloc del curs: Centro de Adultos de Valderrobres (tardes)
-CALACEIT: dijous de 19 a 20/30 h.Inscripcions i realització del curs: Seu de l’Associació Cultural del Matarranya, c/ Major, nº 4, Calaceit
-ALCANYÍS: dilluns de 19 a 20,15 h. i de 20,15 h. a 21,30 h.Inscripcions i realització del curs: Centro de Adultos Guadalope, Alcanyís (tardes)

També cursos a Nonasp, Maella, Casp i altres poblacions a concretar.

Organitza: Associació Cultural del Matarranya, C/ Major núm. 4 de Calaceit, tel 978 851521. Amb el suport del Gobierno de Aragón i l’Institut Ramon Muntaner i la col·laboració dels centres d’adults citats.

Les poblacions interessades en organitzar un curs poden adreçar-se a l’Associació: secretaria@ascuma.org o 978 851521
1 Comentaris

1 Comments:

Anonymous Salva said...

Hola em dic Salva, sóc de València, d'un poble de la comarca del Camp de Morvedre (sagunt), no sé amb qui posar-me en contacte d'aquest poble..

estic fent un treball personal de recol.lecció de l'història de la meua família i tota la informació que he rebut fins ara a fet cap a Valljunquera..

La meua iaia va deixar Valljunquera en temps de guerra civils i poc sé de els seus pares i de la seua vida aquell poble (germans, familiars que encara hi visquen..) si algú em fa el favor d'ajudar-me, per favor que m'escriga un correu a salvadefectos89@hotmail.com

en ajuda em referisc a deixar-me números de telèfon, idees de com treure informació en aquell poble..

he estat dos vegades però el museu era tancat i no sé per on començar.

vinga, gràcies. si algú necessita que ho escriga en castellà no em serà cap esforç traduir-ho :D

6:10 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home